četrtek, 30. oktober 2014

Turistična agencija in izzivi prihodnosti

Turistična agencija je danes soočena z mnogimi izzivi prihodnosti . Človeštvo je od nekdaj potovalo. Načini, razdalje, cilji in vse druge značilnosti so se v marsičem spremenile. V devetnajstem stoletju je kot posrednik med popotnikom in tujimi kraji nastala turistična agencija. Omogočala je organizirano potovanje v tuje kraje z vsemi pripadajočimi cilji, nameni, načini bivanja in ostalimi značilnostmi potovanja. V marsičem se je času in razvoju primero spremenila tudi turistična agencija. Informacijska doba je prinesla mnoge spremembe na vsa področja vsakdanjika. Turistična agencija pri tem ni izjema. Ponudba turistične agencije je že dolgo časa prisotna na vseh sodobnih medijih, tudi odločanje za storitve, plačevanje, izbira in individualno prilagajanje je danes mogoče na preprost in sodoben način. Razvoj novih tehnologij in njihova dostopnost širšim množicam omogoča, da se za potovanja lahko odločimo na preprost način, pri tem lahko v mnogih primerih tudi odpade obisk poslovalnice. Turistična agencija se poleg sodobnih načinov poslovanja spreminja tudi glede na zahteve popotnikov. Informacijska doba omogoča, da se posamezniku oddaljeni kraji približajo v trenutku. Enako velja za oddaljene dogodke, prireditve, srečana in podobno. Vse našteto pomeni, da se spremembe v željah spreminjajo hitreje, odločanje je intenzivnejše, želje pa vedno bolj zahtevne. Vedno večja zahtevnost se kaže v vedno novih destinacijah, vedno novih dogodkih in vedno novih kombinacijah poti, dogodkov in vsega kar spada v krog določenega potovanja. Turistična agencija mora vsem tem željam hitro in aktivno prisluhniti, ter v najkrajšem času omogočiti izvedbo želje strank. Pri tem ima podobno kot stranke na voljo enako orodje, to je informacijsko tehnologijo. Turistična agencija je na ta način enako hitro lahko povezana z vsem, kar lahko popotnik v tujih krajih vidi, doživi in okusi. Dobre povezave omogočajo, da turistična agencija potencialnim strankam v hipu nudi popolni in kakovosten odgovor. Turistična agencija se bo skladno z izzivi in možnostmi spreminjala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar