torek, 8. december 2015

Google AdWords, oglaševanje prihodnosti

Google AdWords ima vse možnosti, da postane oglaševanje prihodnosti . Oglaševanje prihodnosti lahko Google AdWords postane, če bo njegova uspešnost večja področjih, kjer njegova uspešnost danes ni posebno velika. Ta področja Google AdWords bodisi ne poznajo ali pa ga ne izkoriščajo tako dobro kot druga področja. Veliko vloge pri tem ima samo okolje. V nekaterih okoljih j e Google AdWords praktično samoumevna storitev. V drugih okoljih pa za Google AdWords ve veliko manjše število oseb.



Razvita področja so zato večji potencial, kot so manj razvita. Seveda pa so tudi razvita področja različno zanimiva oziroma je dejavnost trženja različno uspešna. Uporabniki sodobnega načina komuniciranja se med seboj delijo glede na njihovo navezanost na Google AdWords. Nekateri ga jemljejo kot samoumevno, ter koristijo vse, kar jim nudi. Obstajajo pa tudi uporabniki, ki jim uporaba še zdaleč ni samoumevna. Vedo, da je za storitvijo aktivnost, zaradi katere dvomijo v ponudbo. Temu primerno raje izberejo namenoma drugo ponudbo, ki ni del storitve. Ponudba in povpraševanje se v takem primeru ne moreta soočiti, saj ni vzpostavljen stik med njima. Pri taki situaciji so ponudbi na voljo drugi načini doseganja povpraševanja. Lahko se odločijo za številne druge načine, ki so povpraševanju bistveno bolj priljubljeni in zaželeni. Sama storitev je sicer v mnogih primerih dobro sprejeta in tudi ima možnost za razvoj v prihodnosti. Mnogim je standard odločitve. Vedo, da je takšna izbira dobra, s takšno izbiro imajo dobre izkušnje iz preteklosti. Tako je možno, da se bodo zanjo odločali tudi v prihodnosti.

Spremembe so pričakovane. Ponudba in povpraševanje se bosta v prihodnosti soočala z novimi situacijami. Pogojevali jih bodo čas, razvoj, tehnologija ter številni drugi dejavniki, ki danes bodisi niso znani ali so nam znani le preko ocen. Google AdWords pomeni velik izziv predvsem za območja, kjer razvitost ni velika ter ne dosega takšnega učinka v bolj razvitih območjih.


Ni komentarjev:

Objavite komentar