petek, 2. maj 2014

Kreativnost in delo v marketingu

Večina, ki ima s tem že izkušnje, bo soglašala, da je delo v marketingu eno izmed najbolj kreativnih del, ki jih lahko dobimo. Seveda pa se običajno za delo v marketingu zahteva ustrezna višješolska izobrazba. Primerne smeri so sicer različne, med najbolj zaželenimi pa je zagotovo komunikologija. Precej dobrodošla pa je tudi ekonomska izobrazba, predvsem na področju trženja. Kot pri vseh delih je tudi delo v marketingu tako, da so zaželene delovne izkušnje. Nobene delodajalec noče izgubljati časa z uvajanjem v delovni proces.

Tisti, ki imajo že določene izkušnje, pa prej osvojijo postopke, s katerimi izvajajo nove delovne naloge. In iz česa vse sestoji delo v marketingu in kakšen profil človeka delo v marketingu sploh zahteva? Zagotovo mora biti oseba, ki bi rada delala na tem področju, izjemno kreativna.

To pomeni tudi, da najde hitro nove rešitve, da je sposobna na podlagi timskega dela medlo idejo hitro pretvoriti v praktično rešitev in podobno. Za delo v marketingu je potrebna sposobnost ustvarjanja sinergije z ljudmi v timu. Gre za izrazito timsko delo, saj je tim vedno bolj kreativen kot en sam posameznik. Za delo v marketingu je potrebno tudi to, da je oseba, ki jo to delo zanima, zelo razgledana.

Poznati mora osnove psihologije, saj je slednja ključ za to, da razume potrebe in zaznave potencialnih strank. Znati mora prepoznati katere so ciljne stranke in kako jih doseči, s kakšnimi akcijami jih privabiti in predvsem kaj je potrebno narediti, da bo tržna strategija zares učinkovita. Učinkovitost pa ne pomeni nič drugega kot to, da so bili doseženi cilj, k dajejo zahtevane rezultate, to pa je običajno povečanje prodaje izdelkov in storitev.

Za delo v marketingu je potrebno dobro poznavanje tržnih zakonitosti, poznavati je potrebno trende in modo. Oseba, ki se s tem ukvarja, mora biti razgledana na vseh področjih, ki so povezani z izdelki ali storitvami, ki bodo vpeti v marketinški projekt.

http://www.mojazaposlitev.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar