ponedeljek, 1. junij 2015

Analiza spletnih strani, prihodnost trženja

Analiza spletnih strani je spletna storitev , ki lahko vpliva na uspešnost in priljubljenost spletne strani. Obisk spletnih strani ima namen informiranja obiskovalca s spletno vsebino. Bolj kot je vsebina zanimiva, več možnosti ima, da postane med obiskovalci zanimiva. Analiza spletnih strani kaže na uspešnost spletne strani v primerjavi z drugimi spletnimi stranmi.



Merilo uspešnosti, ki ga analiza spletnih strani prikazuje je množičnost obiska. Za doseganje množičnosti obiska je potrebno izvesti številne aktivnosti. Predvsem mora biti spletna stran dobro predstavljena, če želi biti analiza spletnih strani uspešna. Obiskovalci spleta do določene spletne strani dostopajo različno. Spletne strani, ki jih poznajo in jih večkrat obiskujejo imajo zabeležene preko raznih orodji ali lastnega spomina. Analiza spletnih strani je v primeru dobre obiskanosti prikaz uspešnih aktivnosti. Večji obisk lahko analiza spletnih strani zabeleži na račun storitve kot je Google AdWords. Storitev Google AdWords omogoča, da je spletna stran uvrščena na pozicije, kjer je velika verjetnost obiska v primerjavi s konkurenčnimi spletnimi stranmi. Oglaševanje Google AdWords omogoča, da se uporabi tisto, kar je za oglaševalce najbolj primerno. Seveda se morajo oglaševalci zavedat, da Google AdWords v čisto vsa iskanja ne more pozitivno vplivati. Google AdWords nima vpliva pri direktivnih dostopih ali izbiri, ki se ravna v nasprotju z Google AdWords razvrstitvijo.

Spletni iskalniki namreč razvrstijo rezultate iskanja glede na ključno besedo po nekem ključu. Nekateri obiskovalci se zavedajo, da lahko rezultati, ki so razvrščeni po tem ključu, niso nujno tudi zagotovilo za dobro vsebino po njihovi oceni. Tako imamo obiskovalce, ki ravnajo v nasprotju z razvrstitvijo v iskalniku ali rezultate iskanja ne upoštevajo v celoti. Analiza spletnih strani govori o priljubljenosti in večji ali množičnosti izbire med konkurenčno ponudbo. Želja vsakega oglaševalca je seveda čim večji obisk lastne spletne strani v primerjavi s konkurenčnimi spletnimi stranmi. Analiza spletnih strani lahko omogoča številne prednosti in boljše učinke.


Ni komentarjev:

Objavite komentar