ponedeljek, 5. oktober 2015

Polar, vedno modra odločitev

Polar je ne glede na razne želje in zahteve, ter ostalo ponudbo na trgu, vedno modra odločitev . Modra odločitev je Polar zaradi vseh lastnosti. V marsikateri lastnosti je Polar vodilna in narekuje razvoj. S tem imajo Polar uporabniki številne dodatne prednosti. Ker jim Polar omogoča, da pridobijo lastnosti prej kot drugi ponudbi, ki imajo kupci zato lastnosti prej na voljo.



Z uporabo lastnosti, ki jih Polar omogoča prej kot drugi, pa je napredek uporabnika omogočen prej. Na ta način si lahko zagotovi uporabnik prej, kot bi to dosegel z vsako drugo izbiro. Zato ne preseneča, da je odločitev mnogih , ki željo preprosto imeti več in bolje. Takšnih možnosti na trgu ni ravno na pretek, v mnogih primerih so na voljo z zakasnitvijo. Izbira je seveda prepuščena samemu kupcu oziroma kasnejšemu uporabniku. Obstajajo kupci, ki morajo imeti novosti na voljo takoj. Različno pa razmišljajo tisti kupci, kateri se zavedajo manj dobrih lastnosti takšnega nakupa. Ker so novosti na voljo kratek čas, to pomeni hkrati tudi manjši možni obseg izkušenj. V primeru, da se nakup preloži za določen čas v prihodnosti, je možnost, da se odpravi takšne nepravilnosti bistveno večja. Hkrati pa z odlogom pridobimo še dodatne dobre lastnosti. novost poleg kupcev vlečejo tudi konkurente. Kar pomeni, da si želijo čim prej izdelati konkurenčno ponudbo. Ko ta konkurenčna ponudba pride na trg je novost.

Za konkurenco to pomeni, da morajo svojo ponudbo temu primerno prilagoditi. Praktično to pomeni, da morajo svojo ponudbo tržiti po drugačni, največkrat bolj ugodni ceni. Za kupca, ki svoj nakup odloži za prihodnost je to pomembna novica. Z odlogom v prihodnost bo svoj nakup dobil hkrati izboljšan ter bolj dostopen. Tako ima ob praktično enakih lastnostih na voljo pomembne prednosti. Polar je pogosta izbira oseb, ki se v svojih pogledih in aktivnostih opazno ločijo od povprečja.

http://hervis.si/store/brand/1_115

Ni komentarjev:

Objavite komentar