nedelja, 21. februar 2016

Optimizacija uporabniške izkušnje, doseganje ciljev

Optimizacija uporabniške izkušnje ima namen, da spletna stran dosega cilje. V prvi vrsti ima optimizacija uporabniške izkušnje nalogo, da spletnega uporabnika zadrži. Aktivnost se razlikuje od oglaševanja spletne strani, katere cilj je privabiti. Brez dvoma pripomore privlačna vsebina , osnova pa dober prvi vtis. Privlačnost se lahko na razne načine preveri.



V primeru, da optimizacija uporabniške izkušnje ne dosega zastavljene cilje, moramo prepoznati, kaj je z vsebino narobe. To lahko ugotovimo na različne načine, med drugim preko izkušenj uporabnikov, potencialnih in dejanskih spletnih obiskovalcev. Dejanski spletni obiskovalec je točno določeno spletno stran obiskal iz rizičnih razlogov, cilj lastnika ali upravitelja spletne strani pa je, da to storijo tudi potencialni spletni obiskovalci. Vsebino temu primerno lahko optimizacija uporabniške izkušnje spreminja, preko ugotovitev, kaj jih bo za obisk motiviralo. V ta namen koristijo testiranja in analize vsega kar pripomore k temu, da se bodo potencialni obiskovalci na spletni strani zadržali. Po spremembah sledi ponovno preverjanje učinkov sprememb, katere je narekovala optimizacija uporabniške izkušnje. Vsebina se lahko spremeni na več načinov. Gre lahko za obsežnejše spremembe ali spremembe posameznih elementov, lahko se spremembe dotikajo vsebine, ki je stalna ali vsebine, katera se pojavlja občasno, spremembe lahko posegajo na obstoječe stanje na različne načine. Največji učinek optimizacija uporabniške izkušnje pričakuje od vsebin, ki so na tak ali drugačen način privlačne. Pri tem je potrebno imeti dobro mero občutka vse spremljajoče dejavnike. Vsebina je lahko zanimiva za določen večji ali manjši krog uporabnikov, poleg tega je zanimanje lahko večje pri specifičnih uporabnikih.

 Vpliv imata tudi čas in okolje. Vsebina je lahko dobra, vendar čas lahko vpliva negativno na njeno učinkovitost. Isto velja za okolje. S prilagoditvami lahko dosežemo boljše rezultate. Pri tem lahko spremenimo predvsem vsebino. Spremembe so lahko časovne, lahko posegamo v samo vsebino, na voljo pa je še veliko drugih sprememb. Optimizacija uporabniške izkušnje je izziv.

Ni komentarjev:

Objavite komentar