četrtek, 21. april 2016

Prodaja podjetja, dinamika poslovnega dogajanja

Prodaja podjetja kaže kako je lahko poslovno dogajanje dinamično. Prodaja podjetja je na poslovnem trgu odraz neizmernih možnosti duha poslovanja. podjetniška žilica je gonilo napredka človeštva od najstarejših časov do danes. Prodaj, kupi, ustvari, spremeni, prilagodi ter številne druge poslovne aktivnosti se v svoji osnovi do današnjih dni niso bistveno spremeni.



Z vsako aktivnostjo želimo iz ene denarne enote ustvariti dve ali ustrezno več, kot pred začetkom aktivnosti. Z razvojem so postale vse aktivnosti bolj kompleksne in zahtevne. Vsako podjetje se z željo biti na trgu čim boljši, iz dneva v dan sooča z izzivi, ki vodijo do iskanja konkurenčnih prednosti. Velikokrat pri tem seže na področje individualnosti, ki omogoča konkurenci nedosegljive prednosti. Konkurenca na drugi strani išče možnosti dostopa do njih oziroma iskane ustreznega poslovnega ogovora na njih. Prodaja podjetja je ena od možnosti, ki ponuja številne podjetniške izzive za vse udeležence na trgu. Lastnik ali lastniki so lahko uzrl novo poslovno priložnost, ki se ne ujema z dosedanjimi podjetniškimi aktivnostmi. Zato želijo ali želi vse, kar je v dosedanjih aktivnostih pridobljeno kar najbolje vnovčit. S tem prodaja podjetja med drugim prispeva k zagotavljanju finančne možnosti izvedbe novega podjetniškega izziva. Kupci so na drugi strani za vsem, kar Prodaja podjetja na različne načine zainteresirani.

Podjetje ima lahko različne lastniške, bodisi večinske ali manjšinske deleže, nadalje je zanimivo vse njegovo premoženje, predvsem pa so zanimivi večji ali manjši deleži lastnine, katera je na trgu edinstvena oziroma jo na drug način ni mogoče pridobiti. Obe strani, ki ju druži prodaja podjetja sta zainteresirani za organizirano, strokovno in pregledno prodajo oziroma nakup. Lastniki oziroma kupci imajo lahko strokovnjake z vseh pri prodaji oziroma nakupu prisotnih področji v lastnih vrstah, lahko pa so zainteresirani za zunanjo strokovno pomoč. Strokovna pomoč je lahko v obliki svetovanja, vrednotenja, pripravi, izvabi ter drugih aktivnostih. Prodaja podjetja mora biti učinkovita.

Ni komentarjev:

Objavite komentar