sobota, 30. april 2016

Poslovni kazalniki, doseganje poslovnih ciljev

Poslovni kazalniki prikazujejo kako so poslovni cilji bodi doseženi ali nedoseženi. Doseganje ciljev prikazujejo poslovni kazalniki, kažejo pa poleg tega tudi podrobnosti tega poslovnega rezultata. Za doseganje poslovnih ciljev je potrebno veliko storiti od investiranja, preko raznih dejavnosti do končnega rezultata. Bolj kot je po pot od zamisli do končnega cilja kompleksna, bolj kompleksno je vse, kar prikazujejo poslovni kazalniki.



Pri enostavnih poslovnih aktivnostih je od zamisli do uresničitve kratka pot, zahteva vsega nekaj aktivnosti. V takih primerih je dogodkov malo, posledično ni možno zbrati veliko informacij o njih. Pri bolj kompleksnih je aktivnosti in posledično informacij bistveno več. Veliko ljudi, ki niso iz poslovni krogov, se jim poslovni kazalniki zdijo težka znanost, na drugi strani pa si tudi ne predstavljajo kaj vse mora organizacija ali posameznik storiti, da pride do poslovnega cilja. Poslovni cilj je poleg tega tudi zelo različno zastavljen, ima zelo različne pogoje in okoliščine za doseganje zastavljenega, končni uspeh je prav tako različen. Pri neprofesionalnih aktivnostih tudi veliko vsega kar je pri profesionalnih praktično stalnica, ne obstaja ali obstaja z bistveno drugačnimi značilnostmi. Profesionalne aktivnosti so med drugim tudi odgovornost do zaposlenih in okolja. To prikazujejo poslovni kazalniki, zaposleni in okolje pa dobi od profesionalnih aktivnosti številne predvsem ugodnosti. Zaposleni predvsem nagrade in vse ostalo, kar je zapisano v dogovoru. Okolje je za vsako poslovno enoto ali podjetniško aktivnost pomembno. Velikokrat poslovni kazalniki to izkazujejo.

V okolju, kjer se podjetje bodisi nahaja, bodisi posluje, sestavljajo predvsem ljudje, okolje je nadalje prežeto z določeno kulturo in tradicijo, katero so ljudje in njihovi predhodniki v tem okolju ustvarili. Dober odnos do okolja ima za podjetje številne pozitivne učinke, ki se kažejo na poslovnih rezultatih. Bodisi posredno, bodisi neposredno, na številne klasične ali pa izvirne načine. Poslovni kazalniki prikazujejo vse nastale aktivnosti v podjetju za določeno časovno oziroma poslovno obdobje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar