sobota, 3. december 2016

Internet marketing nas uči podjetništva

Internet marketing je možen pouk podjetništva . Šola za internet marketing je praktično brezplačna, njegova cena je izražena v mesečnih stroških za internet. Na spletu lahko tržimo vse, kar je legalno in uradno dovoljeno. Prednost je v dostopnosti ter preglednosti, kar je za učenje zelo pomembno. Prodaja blaga ali storitev je pri tem lahko naša profesionalna ali prostočasna dejavnost. Profesionalna, ko nam omogoča preživetje. Prostočasna, pa kot hobi. V prvem primeru smo lahko izdelovalec izdelkov ali ponudnik storitev, lahko pa posrednik med izdelovalcem izdelkov ali ponudnikom storitev ter največkrat končnemu odjemalcu. Cilj za internet marketing je prodati čim več izdelkov ali storitev po čim višji ceni. Učenje se začne že z oglaševanjem oziroma sporočanjem. Nihče se ni rodil učen, zato oseba brez izkušenj ali znanja ne sme biti prizadeta ali se počutiti manj vredno zaradi tega. Tudi obupovati v primeru nesposobnosti spisati oglas ni potrebno, saj je primerov za internet marketing oglaševanje več kot dovolj. Vsak, ki je znal spisati šolski spis, pa bo sposoben tudi preko raznih vzorcev oblikovati svoj oglas. Med vzorci dobimo tiste, ki so po našem prepričanju najboljši. Nekaj pozornosti pa velja posvetiti tudi dejstvu, da bo moral biti oglas všečen našim potencialnim kupcem. Kako dober oglas za naš internet marketing smo spisali, bomo videli razmeroma hitro. Ob velikem zanimanju bo oglas dober in učinkovit, sledila bo lekcija komuniciranja. Glede na objavljene kontakte lahko pričakujemo komunikacijo preko telefona, elektronske pošte ali na kakšen drug način komuniciranja. V komunikaciji lahko dobimo od izražene želje po dodatnih informacijah do opravljenega nakupa izdelka ali storitve. V zadnjem primeru je internet marketing dosegel svoj cilj, lekcija je bila brez dvoma koristna. Če gre za željo po informaciji bo cilj dosežen v enem od naslednjih korakov, lekcija pa bo zato še bogatejša. Internet marketing nam omogoča trženje ter učenje njegovih veščin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar