četrtek, 12. september 2013

Kaj lahko počnemo z Google analytics


Google analytics je zastonjska storitev, ki jo ponuja Google in je namenjena predvsem razvijalcem in lastnikom spletnih strani, da lahko z njimi spremljajo podrobne statistične podatke, ki se nanašajo na obisk spletne strani ter na njeno umeščenost na spletu. Poleg spremljanja števila obiskov, lokacij, ki generirajo obiske, čas zadrževanja na spletni strani, vsebine, ki so uporabnikom najbolj zanimive in kjer se najdlje zadržujejo, je mogoče z Google analytics spremljati tudi uspešnost, ki jo dosega internetni marketing

Predvsem za tiste spletne strani, ki so prodajno usmerjene, kot so spletne trgovine, je zelo pomembno to, da Google analytics omogoča spremljanje obiskov, ki jih dobimo prek »pay per click« oz. plačaj na klik oglaševalskih kampanj. Za vsak strošek, ki ga vložimo v oglaševanje, je potrebno izmeriti učinkovitost. V nasprotnem primeru samo vlagamo v nekaj, za kar sploh ne vemo ali sploh deluje. Z Google analytics lahko poleg analiziranja uspešnosti plačaj na klik oglaševalskih kampanj, spremljamo obiske, ki so usmerjeni iz spletnih iskalnikov, socialnih omrežij, povezav znotraj PDF dokumentov, pa tudi iz oglaševanja prek elektronske pošte. Lastniki spletnih strani lahko pridobijo z Google analytics mnogo uporabnih informacij, s katerimi se lahko odločajo, kaj je potrebno na spletni strani spremeniti, odstraniti ali dodati. Takšen primer je recimo prenašanje datotek iz spletnih strani.

Google analytics omogoča pridobitev podatkov o številu prenosov, na katerih lokacijah se je datoteka največ prenašala itn. Na podlagi takšnih informacij lahko ugotovimo, kaj je potrebno ukreniti, da se poveča število prenosov iz drugih lokacij. To lahko naredimo tako, da dodamo vsebine, za katere vemo, da so zanimive za lokacijo, kjer živi populacija, ki jo želimo ciljati. Google analytics je močno in uporabno orodje, s katerim si lahko pomagamo pri segmentaciji obiskovalcev. Omogoča sprejemanje pomembnih odločitev, s katerimi se lahko izboljša funkcionalnost spletne strani in predvsem prihodek, ki ga z njo generira podjetje.
http://www.optimizacija.eu/

Ni komentarjev:

Objavite komentar