četrtek, 26. junij 2014

Google Analytics tržni kazalnik

Google Analytics je pokazatelj obiskanosti spletne strani.
 Statistika obiska spletne strani, ki jo omogoča Google Analytics, je zanimiv predvsem za razvijalce in ustvarjalce spletnih strani, poleg tega je zanimiv tudi za vse druge, katerim je dober obisk cilj in sredstvo aktivnosti. Tržna analiza , ki temelji na podlagi obiskanosti je dober pokazatelj interesa trga. Na podlagi Google Analytics statistike tako pridobimo informacije, katere pa je potrebno pred uporabo še obdelati. Vzrok za slab obisk je lahko v spektru vzrokov od nezanimive tematike, izdelka ali storitve do nezanimive in neprivlačne spletne strani.

V smeri dodajanja zanimivih vsebin, izdelkov in storitev ter privlačnosti spletne strani največkrat tudi sledijo popravki. Oblikovalci in ustvarjalci spletnih strani imajo v ta namen na voljo veliko možnosti. Odločitev o aktivnostih razvijalci in ustvarjalci spletnih strani temeljijo na podlagi izkušenj, kot tudi drugih dobrih praks na področju spleta. Konkurenčna prednost , ki jo Google Analytics zazna in prikazuje pomeni, da možnosti za boljši obisk so. Potrebno jih je le najti ter uspešnost sprememb ugotoviti z Google Analytics. Google Analytics lahko s statistiko koristi izdelovalcem in ustvarjalcem spletnih strani, kot tudi naročnikom njihovih storitev. Vsak lastnik spletnih strani ima svoje cilje in zahteve. Vse cilje in zahteve sporoči ustvarjalcu in razvijalcu spletnih strani.

Na podlagi dogovora določita dosegljive cilje, katere z Google Analytics lahko preverjata tako razvijalec in oblikovalec spletnih strani, kot naročnik njegovih storitev. V primeru ne doseganja ciljev se lahko odločita za spremembe, katere lahko ponovno testirata. Statistika se izkaže tudi kot dober argument za določene odločitve. Ustvarjalec in oblikovalec spletnih strani lahko naročniku prelaga določeno spremembo, katero lahko naročnik zavrne ali sprejme. Pravilnost odločitve se preprosto preveri z statistiko, ki jasno pokaže, ali je bila zavrnitev oziroma sprejetje pravilna. Google Analytics je tako dober pokazatelj pravilnosti odločitev naročnika oziroma lastnika spletne strani, saj je statistično podprt argument.
Več o Google Analytics in drugi spletni analitiki preberite tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar