nedelja, 12. junij 2016

Kje vse uporabiti vanilijo v prahu?

Ljudje danes vsekakor preizkušamo hrano bolj »predrzno« kot smo jo včasih, ko smo poznali le nekaj sadja in zelenjave ter meso, kombinirali pa smo res precej dolgočasno. Danes je na srečo čisto drugače, preizkušamo nekaj novega, hkrati pa tudi ugotavljamo in raziskujemo lastnosti hrane in kje vse določeno hrano lahko uporabljamo. 



Tako je bila vanilija v prahu nekdaj popolnoma prezrta, uporabljal se je le vanilin sladkor, to pa je bilo tudi vse od vanilije. Točno takšno je bilo tudi moje razmišljanje, dokler nisem pogledal malo bolj o tem, kaj dejansko vanilija v prahu  je in kje vse se jo lahko uporablja, saj zelo rad kuham, hkrati pa tudi raziskujem nove okuse. Kaj vse vanilija v prahu nudi, pa sem raziskoval ravno zato, ker mi je zelo všeč njen okus. Po le kratkem raziskovanju pa sem presenečeno ugotovil, da se vanilija v prahu dejansko lahko uporablja v raznih miksih sadja, v pecivih je nekako kar splošno znano, zelo dobro pa mi je bila všeč v kabi, na sladoledu, v jogurtu, v mleku. Zelo zanimivo pa je na primer to, da se lahko vanilija v prahu uporablja tudi za zniževanje povišane telesne temperature in da jo nekateri uporabljajo kot afrodiziak. Glede na izjemno prijeten vonj pa jo mnogi uporabljajo tudi za nego kože ali pa za vdihovanje eteričnega olja za blaženje glavobola. 

Vsekakor zato predlagam, da še sami malo preizkusite, kako zelo je vanilija v prahu uporabna in kako zelo lahko izboljšate okus številnim jedem. Meni nikakor ni žal, da sem preveril vse njene namene uporabe. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar